Friday, February 14, 2014

Saya Nak Rasa Steamboat M2Cafe







Seronoknya jika kita dapat makan steamboat beramai-ramai bersama keluarga, teman dan juga rakan-rakan. Jadi, di sini Ida nak beritahu anda berita gembira untuk orang yang sukakan makan steamboat, dan boleh makan sampai lebam! Tempat yang sesuai untuk anda pergi, sedap, murah dan sangat berbaloi Ida cadangkan pergi ke restoran yang baru beroperasi sejak Oktober 2012, iaitu M2Cafe . Makanan utama di M2Cafe bukan sahaja Steamboat malah permintaan dari pelanggan yang datang nak sangat makan kambing golek yang menjadi menu istimewa di M2Cafe

Tak lama lagi Jalan Jalan Cari Makan di TV3 juga akan buat program di M2Cafe . Bestnya! Ida jamin, selepas ni juga M2Cafe sentiasa dipenuhi oleh orang ramai kerana tempat yang strategik dan penduduk kawasan di sana sangat padat. Jom kita ramai-ramai serbu M2Cafe !!! Jangan lupa share article ini bagi pada kawan-kawan untuk baca dan bawa keluarga anda ke sana ye!

Kepada anda diluar sana boleh LIKE fanpage M2Cafe di sini :  
https://www.facebook.com/m2cafecatering
 
Dan untuk mengetahui lebih lanjut mengenai M2Cafe singgah website M2Cafe
http://www.m2cafe.com.my/





Alamat:

Blok A-01-06,Star Park Point,Jalan Taman Ibu Kota,Off Jalan Genting Lama,53300 Kuala Lumpur.

No.Tel:03-41618692
No.Faks:03-41085040

Kalau anda menggunakan aplikasi WAZE, setkan kepada lokasi ‘KL FESTIVAL CITY‘ kerana premis kami betul-betul berhadapan dengan Kl Festival City.

post signature

1 comment: